Hoe groot moet het vermogen van een elektrisch veld zijn om een mobiele telefoon uit te zetten (op afstand dus)?

In de paranormale wereld is het soms mogelijk om door mentale krachten invloed uit te oefenen op elektrische apparaten. Debbie Wolf is daar een voorbeeld van.
Stel dat dat mogelijk is. Hoeveel kracht (uitgedrukt in volt watt, Coulomb of iets anders) hebben je hersenen (of andere zenuwen etc.) nodig om een mobiele telefoon, die op een halve meter van je vandaan ligt, uit te zetten?

Toegevoegd na 59 minuten:
Het is natuurlijk mogelijk dat ons lichaam zulke krachten niet kunnen genereren en bijgevolg eigenlijk niet uitgedrukt kunnen worden met de normale terminologie. Maar wel is natuurlijk mogelijk een ander elektrisch apparaat daar voor te gebruiken. En wat zou dus het vermogen van dat elektrisch veld moeten zijn om een mobiele telefoon op halve meter afstand uit te zetten.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Cryofiel
11 jaar geleden
Dit is natuurlijk niet mogelijk. Ook Debbie Wolf heeft nooit kunnen laten zien dat ze echt iets kan, en dat ze geen goocheltrucjes gebruikt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kunnen is in dit geval een lastig woord. Want ze blijkt het inderdaad niet te kunnen in de zin dat ze het onder controle heeft. Maar ze kan het misschien wel doordat ze de oorzaak ervan is. Dat laatste sluit ik dus niet uit, maar sommigen wel. Dat is echter alleen secundair voor mijn vraag. Want als ze dus de oorzaak ervan kan zijn, (hoe dat dan kan en) hoeveel kracht komt daarbij dan kijken?
Cryofiel
11 jaar geleden
Er is geen reden om aan te nemen dat zij er de oorzaak van zou kunnen zijn.
gvrox
11 jaar geleden
Hoe bedoel je uitzetten ? Of bedoel je eigenlijk stukmaken zodat de telefoon uitvalt ? Dat zal ook weer erg afhankelijk zijn van het type telefoon.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee niet stukmaken. Gewoon uitzetten alsof je de batterij eruit hebt gehaald of in ieder geval dat het contact met de batterij is verbroken, zodat je hem opnieuw moet aanzetten

Antwoorden (1)

Uitzetten doe je met een knop, met een elektrischveld maak je hem kapot, en kun je hem dus niet uitzetten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat en hoe gaat er dan precies iets kapot?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De elektronica in de telefoon.