Uit de zon op een droog en donker plekje.. liefst niet in een schuur of zo want dan kan het weer invloed hebben. Best in een dicht potje op kamertemperatuur lijkt me. heb ze zelf in de bergingkast in een doosje zitten en die blijven toch lang goed.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Je bedoelt denk ik niet- opgeblazen ballonnen? Ik denk dat je ze dan het beste in de zak kan bewaren, gewoon op kamertemperatuur.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan ze in een plastic zak doen ( bijv een broodzak) en die helemaal van lucht ontdoen, wn goed op kamertemp houden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Al wat rubber bevat zoals ballonnen bewaart men best op een donkere koele plaats omdat licht het rubber doet verduren.
Als je het echt lang wil bewaren moet je er wat talk tussen doen, maar dat zie ik voor ballonnen niet zo direct zitten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Donker en koel en in gasatmosfeer bijvoorkeur koolstofdioxide en of stikstof gas of vacuüm.
Bijgesloten een filmpje van droogijs / CO2 gas in water. Tip stop een klontje droogijs in een ballon, knoop hem dicht en hij blaast zichzelf op!