Wat kan ik nog doen?

Ik zit op de middelbare school in 5 VWO. Ik heb vakkenpakket Natuur & Gezondheid gekozen wat dus inhoudt dat ik ook Natuurkunde ook heb. Ik haal sinds dit jaar hele slechte cijfers. Voor mijn laatste toets heb ik een 1,5 gehaald. Ik vind dit vak zo ontzettend moeilijk. Ik word er gewoon depressief van. Mijn leraar is een warbol en kan niet uitleggen. Bijles, ik zou niet weten waar. Bij mij op school/in de buurt wordt er geen bijles gegeven. Ik vind het verder ontzettend duur. Ik kan het vak ook niet meer laten vallen. Ik ben echt ten einde raad. Wat kan ik nog doen. Ik kan/mag niet blijven zitten. Heb al een jaar vertraging gehad namelijk.

Weet jij het antwoord?

/2500

Als jouw school je geen andere optie geeft kan je naar het VAVO gaan voortgezet algemeen volwassen onderwijs. Ik het een soortgelijk probleem op 4Havo en ik mocht eigenlijk ook niet meer blijven zitten. Ik ben dus naar het VAVO gegaan en ik zit nu in mijn laatste jaar en ben van profiel veranderd en een maand geleden zelfs nog van een vak. Als je meer informatie wilt dan hoor ik het wel ;)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100