Van welk type metaal is een paraplu-stok gemaakt van een paraplu die je voor 1 euro bij Euroland kan kopen?

Het is dus een zeer goedkoop producerend metaal

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik noem het waaibomen aluminium. bij het eerste briesje wind veranderen ze bij mij altijd in een soort van 'schotels antennes' die dingen. (okay, de bui in apeldoorn vanmiddag had waarschijnlijk geen enkele plu kunnen bolwerken)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waaibomen aluminium, weer een nieuw metaal geleerd!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is dit dus gemaakt van aluminium, maar zit het verschil in de dikte van het aluminium t.o.v een dure/stevige paraplustok?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik noem het zo, maar ik weet echt niet hoe het heet timook, sorry.

Het beste antwoord

Ik denk dat het gemaakt is van dun gegoten ijzer, simpelweg omdat er geen metaal soort goedkoper is.