Is er leven op pluto

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.9K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vraag is letterlijk eerder gesteld: http://www.youtube.com/watch?v=MTVnMO6cRfg
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
..kun je dansen op de maan..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vlooien ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Mrtomaat: je link? omg xD
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hahaha top!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
jazeker is er leven op pluto!!!!
en mickey zelf zal ook wel wat parasieten hebben maareh... wat met die plaats tussen de sterren waar ik heen kan gaan. (cuba gaat hem niet worden namelijk)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Duckje
Ik had het eerst als antwoord gezet aangezien dit een troll is (zo lijkt mij althans). Het antwoord werd verwijderd maar ik kon dan wel weer lachen om wat het moderatieteam er over zei: Beste MrTomaat, Het moderatieteam heeft zich genoodza.... Je antwoord is geen antwoord op de gestelde vraag. Het moderatieteam heeft de volgende uitleg gegeven: Omdat we er wel om moeten hebben lachen, bij uitzondering geen puntaftrek.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ha, geweldig hé, die mods ^^
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mooie antwoorden op een slimme vraag
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Da's nog 's sportief van die lui. Leuke vraag hoor Kessels, dat houdt de jus d'r in!

Antwoorden (6)

Neen wetenschappers zijn het er allemaal over eens dat er geen leven is op pluto, op Mars daarin tegen zou er wel een kans op leven zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoewel dat pas met zekerheid is te zeggen als we er geweest zijn en er goed naar hebben gezocht, lijkt leven op pluto hoogst onwaarschijnlijk. Pluto staat op grote afstand van de zon en de gemiddelde temperatuur ligt ruim onder de 200 graden celsius onder nul. Bij die temperaturen is stofwisseling en zijn chemische processen (die leven kenmerken) zogoed als onmogelijk.

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/a/a0/TheKuiperBelt_Orbits_Pluto_Polar.svg
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, voor zover we weten is er nergens leven behalve op aarde. Er zijn wat indirecte aanwijzingen voor mogelijk leven op mars, that's it.
Leven zoals wij het kennen is niet mogelijk op pluto.

Ik vind het een tamelijk vreemde vraag trouwens, denk je echt dat we leven op andere planeten hebben ontdekt?
Wikipedia en 'Pluto planeet' bezoeken geeft al genoeg info lijkt me.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het gemiddelde oppervlakte tempreatuur is -63°C
Dit is ongelofelijk koud en natuurlijk met veel moeite of niet te overleven de zwaartekracht is ook heel laag.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waar jij het over hebt is mars niet pluto.
Er zou best leven op pluto kunnen zijn
Pluto's atmosfeer is een groot deel uit stikstof ongeveer 87-90%
dus bijvoorbeeld planten kunnen wel voorkomen daar
onmogelijk voor de mens daar te leven
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als er 1 ding is dat veel wetenschappers toegeven is het dat ze niet alles weten. Er kan leven op pluto zijn. Met wat we nu weten is het uiterst onwaarschijnlijk. Zal het leven op pluto lijken op het leven op aarde? waarschijnlijk niet.

Diep in de oceanen, zonder licht en onder enorme druk, is leven. Diep in het poolijs is ook leven. We weten nog lang niet eens alles over het leven op deze "aangename" aarde, wat zouden we kunnen beweren over andere planeten?