kan iemand mij vertellen welke studie veel mogelijkheden geeft na behalen HAVO-NT?

ik ben wel geInteresseerd in muziek(techniek) en onderzoek

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

ik weet niet of je toevallig ook een instrument bespeelt.
dan is misschien de HKU wat voor jou. de hoge school voor de kunsten (utrecht). en dan de technische afdeling.
die zit in hilversum.

het is een pre als je een instrument bespeeld, maar het hoeft niet( niet voor elke opleiding dan).

maar in hilversum zit dus de technische kant van muziek.
misschien interessant om te kijken.

http://www.hku.nl/web/show/id=52263
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
goei tip. Ik ga er achteraan

Andere antwoorden (1)

ik had hiervoor een zeer goede site van mijn school gekregen die mij zeer goed geholpen heeft met het zoeken van een leuke opleiding die bij mij past. zie hier de de link:

www.icares.com

probeer het ff uit, het is toch gratis, en alle hogescholen en uni's zijn erop aangesloten.