Parallelle werelden bestaan mogelijk in het universum, maar bestaan ze ook op de aarde zelf?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha :)

Het beste antwoord

Dat zal heel goed mogelijk zijn,maar dat ligt dan aan de keuzes,die wij als mensen maken. Ik zie het als volgt: Stel,jeloopt rustig te wandelen in de binnenstad en ziet aan de overkant van de straat een etalage,die je wel interessant vindt, maar ook aan deze kant van de straat is er iets wat je aandacht trekt. Nu kun je 2 dingen doen, je kunt de straat oversteken naar de interessante etalage, of je besluit toch aan deze kant te blijven. Wat je ook beslist, in beide gevallen kom je in een parallelle wereld,die een minimaal verschil vertoont met de wereld waarin je verder leeft,als je de andere keuze maakt. Schijnbaar maakt het niets uit, maar toch zullen de dingen verschillen gaan vertonen met de wereld waarin je niet verder leeft, omdat je overgestapt bent. Ik hoop,dat ik mijn idee een beetje duidelijk heb kunnen maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

het deel wat ik snap van de M-theorie (een combi van de snaartheorie en nog een paar theorien) gaat er als ik het goed begrepen heb vanuit dat elk molecuul gespiegeld wordt in een paralel universum... (dus ook de onze)..een soort tweede of derde wereld van ons...
Bijgevoegd het eerste deel van een serie over tijd reizen waar dit onder andere ook in terugkomt (volgende delen naast of na filmpje via you tube...Leuke vraag trouwens.

Toegevoegd na 2 minuten:
Helemaal zeker zullen we het niet weten...het enigste wat ze nu proberen te achterhalen in CERN is niet alleen het nabootsen van de oerknal doormiddel van het laten botsen van moleculen, maar ook kijken of er massa "verdwijnt" de wet van massabehoud geeft aan dat massa niet kan verdwijnen dus zou het inhouden dat het ergens anders heen gaat..een andere dimensie dus..als er bewijs is voor meerdere dimensies komt er in de nabije toekomst ook bewijs voor paralel universums... (en nee ik bazel niet..dit is echte wetenschap..)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De aarde is een onderdeel van het universum zelf, dus ik zou zeggen dat wanneer parallelle werelden bestaan in het universum, ze dus ook bestaan in en op de aarde.