Welke 3 wensen zou jij doen?

Stel je toch eens voor dat je een oude lamp op zolder vindt en dat er bij het schoonmaken een Genie verschijnt?
Wat zou jij doen?

Nog meer wensen wensen mag natuurlijk niet, Maar wat wat dan wel? Iets voor jezelf, iets voor anderen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Dat ik iedereen zou kunnen verlossen van zijn eigen beperkingen, dat is mijn wens. de twee andere mag jij hebben, die hoef ik niet... Toegevoegd op 24-04-2009 23:51:43 En ik meen het echt ook nog...

Ik ga even tegen het antwoord van X i n i X in (ik weet het: ik riskeer hiermee een discussie ;-)) en geef mijn top 3. 1. Goede gezondheid voor al mijn geliefden. (iedereen om mij heen dus.) 2 Wereldvrede. 3. Welvaart voor iedereen Toegevoegd op 25-04-2009 01:43:07 En met iedereen bedoel ik dus IEDEREEN. (sorry voor het schreeuwen.)

Ik zou in ieder geval wensen dat ik nog 100 wensen mocht doen. Toegevoegd op 25-04-2009 01:57:37 Oeps, die mocht niet, lees ik nu pas. Sorry, iets te primair gereageerd.

1. Geen conflicten meer. 2. Dat iedereen inziet dat we de aarde (en toekomstig: andere planeten) minder moeten en gaan belasten. 3. Dat je met je eigen ruimteschip snel achtermekaar 't ene hemellichaam (zoals planeten) na 't andere kan bezoeken.

Gezondheid Vrede Dat de mensen wat liever en verdraagzamer tegen elkaar zijn.

1. Universele naastenliefde 2. Een bloeiende wereld (letterlijk en figuurlijk) 3. Gezellig en gezond oud worden met mijn vrouw en kinderen

1. Gezondheid voor iedereen. 2. Welvaart voor iedereen. Als je 1 en 2 hebt, dan komt die wereldvrede er vanzelf. 3. "Beam me up Scotty!"

Dat ik als enige man heteroseksueel ben. Dat alle vrouwen heteroseksueel zijn Dat er geen biseksuelen zijn. :)

Clean the world Bring back all animal races destroyed by men Let all machinery men made vanish in to nothing We have had our chance!

Een alternatieve energiebron ontwikkelen die geen invloed heeft op onze leefomgeveving zodat we eindelijk eens ophouden onze planeet onbewoonbaar voor het nageslacht te maken. Als deze wens uitkomt heb ik geen 2e of 3e nodig!

1. wereldvrede 2. schone energie 3. kennis van de waarheid

Ik denk dat het belangrijk is om te beseffen dat je enkel weet dat het licht is omdat het ook wel eens donker is, dat je enkel weet dat je je gelukkig voelt, omdat je ook wel eens ongelukkig voelt en dat je enkel van vrede kunt spreken als er ook wel eens oorlog is ergens. Ik denk dat de wensen WERELDVREDE en GELUK VOOR IEDEREEN dus niet erg reëel zijn. Misschien vinden jullie mij egoïstisch, maar ik zou de wensen aan mezelf besteden. Ik zou graag geld willen hebben als ik het nodig heb. Dus niet een miljoen ineens, want dat heb ik niet nodig, maar gewoon als ik iets nodig heb, dat er dan geld is. Ik zou graag voldoening vinden in het leven (relatie, werk), maar dan ook de weg ernaartoe ervaren (zie de film Click, het is een comedy, maar met een heel diepe gedachte). En misschien zou ik wel wensen dat ik voor de rest van mijn leven goeie ogen heb.

Om cliche-antwoorden te vermijden, hier drie afwijkende: 1. Ieder mens een talent geven voor een bepaald beroep, zodat iedereen die wil werken, ook een goede baan kan vinden. 2. Dat er van alle boeken die ooit geschreven zijn, een exemplaar verschijnt in een ook door de geest te creëren bibliotheek. 3. Een glas bier dat zichzelf bijvult...

De cliché antwoorden zijn al genoemd, wensen als: geen conflicten meer, minder belasting van de aarde en genoeg eten voor iedereen zouden ook bij mij opkomen, maar als ik drie heel egoïstische wensen mocht doen zouden dat deze zijn: 1. Altijd zomers weer. 2. Mijn ex die weer bij me terug komt. 3. Dat de oorlog die zich in mijn hoofd afspeelt eindelijk voorbij gaat.

1) bier 2) xxx 3) borrelnootjes

Ik zou wensen dat mensen uitsluitend herbivoren waren,dat multinationals niet bestonden,dat er voor iedereen een evenwicht bestond tussen werken en vrije tijd.

1. Dat iedereen dezelfde taal spreekt 2. Dat ik een mega-muzikaal-talent ben 3. Dat iedereen leuk, aardig, lief en behulpzaam voor elkaar is

Ik weet het niet echt een verassend antwoord maar ja wereld vrede zou niet gek zijn en verder een goede gezondheid voor elk levend wezen hier op aarde. En dat PSV weer lands kampioen word.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100