Over de Moore-paradox en metafysica...

Wie kent werk van auteurs die zich hiermee bezig houden en kan mij naam en titel geven? En, indien mogelijk, in een of twee zinnen de kwintessens weergeven.
Graag alleen reageren als je een serieus antwoord kunt geven (ik zie regelmatig reacties die mij doen vermoeden dat ze enkel geplaatst zijn om een bepaalde positie op deze site te handhaven maar verder niet ter zake doen).

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Filosofie

Antwoorden (1)

Kijk eens in onderstaande bibliotheekcatalogus. Als je zoekt op 'moore-paradox' krijg je 1156 treffers (o.a. boeken en tijdschriftartikelen). Als je doorklikt, krijg je een beschrijving. Veel hiervan is aanwezig bij universiteitsbibliotheken, maar kun je gewoon via je eigen openbare bibliotheek (als je lid bent) bestellen.
Ik hoop dat engelstalig geen probleem is. Nederlandstalig kun je vinden via Bibliotheek.nl.
Zie voor een paar namen de Wikipedia.

(td)