Wat zou je het meest missen als je dood bent?

Totaal hypothetisch.Van het voederen van je kat tot de meest recente wetenschappelijke doorbraak.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Filosofie
1.6K

Het beste antwoord

Mijn leven op aarde...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (24)

Ik zal heel eerlijk zijn: de seks. En ook een kopje koffie op zijn tijd zal ik erg missen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ik iets zou missen zou ik er nog zijn en daar kan ik me geen voorstelling van maken. Wel van heel oud en bijna dood en wat je dan terug zal willen is levenskracht om te kunnen genieten van dingen als seks, een glas Guinness met een whiskey ernaast, een sigaret, de overwinning op een tegenstander, samen zijn met vrienden, de voldoening iets moois gemaakt te hebben, kortom: het leven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een lekker stukkie muziek!

Toegevoegd op 18-06-2009 08:28:32
Een kachel zou trouwens òòk wel handig zijn!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niks. als je dood bent is het over en uit en einde oefening. Je hersenen geven geen prikkels meer door en de signalen van buiten komen niet meer binnen. Ik geloof niet dat er dan nog iets te missen valt.
Het leven gaat wel door zonder mij, en het zou natuurlijk leuk zijn als mensen mij dan een beetje zouden missen, maar ik maak dan zelf geen onderdeel meer uit van die vergelijking.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Spongebob Squarepants
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
goeievraag natuurlijk :D
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het na kunnen denken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De eenvoudige dingen : krant, een gesprek met een onbekende, het dagelijks brood, radio, de zonopgang, zout op je huid, een douche, een zomers briesje.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn kinderen natuurlijk...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn familie
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In principe kun je natuurlijk niks missen als je dood bent, maar om toch een antwoord te geven:

Internet
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niks, doden kunnen niets missen. En als het al kon dan zou ik het niet weten want ik kan niet in de toekomst kijken (ik leef namelijk nog).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het ontbreken van een lichaam. Beetje als baby in de buik. Die mist ook de geborgenheid.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn fantasie.

Naast de standaard dingen familie, vrienden etc.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Fysieke aanraking van mijn geliefde, kinderen en familie. Een knuffel, een kus, een streling, aai over m'n bol.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vrienden & Familie
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik kan niets missen, want wat ik heb gekregen is dat ik mijn lichaam heb losgelaten, in dat licht ga ik met het licht mee, jij zou verlicht zijn als je alles loslaat. Diegene die wat missen zijn de levenden die jouw missen als je er niet meer bent. Addy
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn vriendje, mijn hond, katten en mijn dierbaren. Logisch, maar ik denk niet dat je die mist want het is einde verhaal dus kan je dan wel iets missen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn zintuigen, maar heel misschien mag ik er nog één houden..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geen idee.. misschien heb ik daar ooka alles wat ik hier heb.
Ervan uitgaande dat dat niet zo zal zijn.... mijn gezin.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het contact met de dierbaren die je achterliet.
(Maar de geliefden die al aan de andere waren zullen je troosten)
Verder zal je alles gegeven worden in het licht dat je omringt, zodat je niets uit het aarde bestaan zal missen. Integendeel...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou niets missen als ik dood WAS