Groeit je penis nog door na je 18e?

Ik ben 17 jaar en word over een maand 18, maar mijn penis is tussen de 15/16/17 cm lang, maar hij is dun( ik weet niet echt wat de omtrek is of hoe je die moet meten). Ik vraag me ook soms af als de dikte van mijn penis wel goed genoeg is voor een vagina. Met lengte kan ik er mee door gaan, maar hij mag wel wat dikker worden

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Biologie
5.4K
ronron1212
3 jaar geleden
Maak je maar niet druk past altijd.
Ritsuka
3 jaar geleden
Met een penis van 9 cm kun je al een vrouw bevruchten, dus maak je daar maar geen zorgen over.
HeerVoldemort
3 jaar geleden
Ik zeg uit ervaring dat een dikke niet altijd heel prettig is om te ontvangen, als je begrijpt wat ik bedoel.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Wat is de een gemiddelde omtrek van een penis dan? Ik denk dat die van mij er iets onder is
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Omtrek kan je meten door een meetlint te gebruiken. In opgewonden toestand kan je rondom de schacht wikkelen en waar het meetlint kruist, dat is de omtrek. Mijn burger collega tijdens mijn dienstplicht riep altijd: "groot of klein, dun of dik, het vuur zit in de kop en dat is wat telt". Zelfvertrouwen is erg belangrijk als je fysieke relaties aan wil gaan. Het beste wat je kan doen is niet alteveel te twijfelen aan jezelf. Je penis is zoals hij is. En begrijp dat bij fysieke relaties een goed stel vingers en tong met uithoudingsvermogen ook heel erg gewaardeerd worden. Voor sommige vrouwen zelfs meer dan je penis. Net zoals goed kunnen kussen. Humor en een goed gesprek kunnen voeren, jezelf netjes aan kunnen kleden, goede hygiene, nette nagels, goed geschoren, goede nette schoenen(!), het telt allemaal. Je grootste sexuele orgaan is nog altijd je brein, daar vind de echte magie plaats, de rest is voor voortplanting.

Antwoorden (2)

Bij 18-19 jaar oud zal de penis waarschijnlijk niet veel langer of dikker meer worden.
3 jaar geleden
Je penis groeit door tot je +/- 21e.

Vaak in het begin van de puberteit groeit ‘ie in lengte, aan het eind in doorsnee.

Overigens is een penis van 14cm al ruimschoots voldoende en het gemiddelde.

De dikte is naar statistieken belangrijker dan lengte volgens ondervraagden.

Ook is de vagina maar 10cm diep in rust toestand. Veel dieper wordt het ook niet bij opwinding.

“Het gaat niet om de grote van de kwast, maar om de kwaliteit van de verf” - Jochem Myjer/Meijer