Wat kan je doen als je iets vies eet en als je boert proef je dat weer?

Als je iets vies heb gegeten en de hele dag door boer je en proef je weer dat viese is er iets dst je kan drinken of eten zodat dat snel weggaat?

4 jaar geleden
in: Biologie
3K

Antwoorden (3)

De smaak kan je onderdrukken door pepermunt suikervrij bv of kauwgom met een sterke smaak die je steeds snoept/gebruikt.
Je kunt ook iets eten met knoflook dat heeft een sterke smaak.
Probeer maar.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Peterselie wil wel helpen, goed kauwen en opeten.
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
VS *als je iets vies eet* - wat heeft VS gegeten?
-----
Peterselie is tegen de lucht van knoflook.
-----
Kauwen op peterselie direct na de maaltijd wordt aanbevolen. Of je kunt natuurlijk ook lekker veel verse peterselie in het eten verwerken.
https://www.culinea.nl/hoe-kan-je-knoflookadem-neutraliseren/
Melkchocoladerepen nuttigen,daar zit een sterke smaak aan die je nog lang blijft proeven en de suiker erin dat komt in je maag en dat geeft de bacteriën een boost dat is extra energie waardoor je snellere stoelgang krijgt
Of koffie dat geeft ook een goede stoelgang waardoor je eerder afraakt van wat er in je darmen is gekomen.