Per dag laat een mens gemiddeld 20 boeren.
Het laten van een boer of boertje is niets anders dan het ‘ontluchten’ van de maag via je mond. Er komt de hele dag door lucht in je maag terecht door eten, drinken en praten. De lucht laat je maagwand uitzetten. Als er teveel lucht in je maag zit, dan gaat je lichaam dat automatisch ontluchten via het laten van boeren. Het laten van boeren is dus heel normaal. Hoeveel boeren je per dag laat hangt heel erg af van je eetpatroon en hoeveel je per dag praat.
SimonV
4 jaar geleden
Amadea
4 jaar geleden
én van je eigen activiteit. Het is tenminste bij mij zo dat ik soms expres ga boeren om een opgeblazen of misselijk gevoel kwijt te raken. (Uiteraard niet in gezelschap, maar er zijn ook mensen die expres in gezelschap zo luid mogelijk gaan boeren).