Wat is het beste gevoel wat een mens kan overkomen?

Weet jij het antwoord?

/2500

verliefd zijn

Beseffen dat je op een punt aangekomen bent waarin je niks meer verlangt,en waar je alleen nog maar geluk hoeft te ervaren.

tevredenheid, dan volgt de rest vanzelf.

het allermooiste vind ik die zalige momenten die je kunt delen met je geliefden partner, kinderen en kleinkinderen. gedeelde smart is halve smart, maar gedeeld geluk is dubbel geluk.

Dat iedereen om je heen gezond is, inclusief jij zelf.

Rust, ontspanning en tevredenheid.

De liefde voor je kids. Als je kleine peutertje lekker tegen je aanligt, heerlijk.

Het kunnen loslaten moment.

Adrenaline. Zo lekker dat het verslavend werkt.

Blijheid, gelukkig zijn, even een compleet zorgeloos gevoel.

Het gevoel van samen zijn en alles overheersende liefde, wat samensmelt en gelukkig maakt.

Vaak voelt contrast heel goed. Vanuit de kou onder een hete douche stappen. Weer beter zijn net nadat je ziek bent geweest. Voor mensen die van sm houden; geknuffeld worden na de klappen. Contrast is dus het beste gevoel, maar duurt heel kort.

Euforie, zelf 1 keer meegemaakt. Dit gevoel kan ik met geen ander gevoel vergelijken. Je bent in een soort trance waarin je een gevoel bekruipt van opperstgeluk. Je voelt de aantrekkingskracht van de aarde niet meer en het is alsof elke cel in je lichaam juicht van geluk. Je voelt geen pijn of nare dingen meer. Je gedachten zijn weg en je geziet alleen nog maar van alle prikkels die je bereiken. De tijd er na is minder, je gaat het verlies van dat gevoel ervaren enwil eigelijk nog maar 1 ding en dat is weer terug naar dat gevoel. Als ik kon kiezen dan zou ik willen stoppen met leven en alleen nog maar dat gevoel hebben tot aan mijn eind. Niet dat ik nou zo suïcidaal ben maar dat is het meest intense gevoel van geluk dat ik in mijn leven heb mogen ervaren. Zo fijn dat ik he eigelijk nooit had willen meemaken omat ik er weer afscheid van heb noeten nemen. Dit gevoel bekroop mij onverwacht en ik zou ook niet weten hoe ik dit ooit weer zo kunnen ervaren.

na een ziektebed weer gezond op staan en voelen dat het virus uit je lichaam aan het gaan is....vind ik altijd wel een bijzonder prettig gevoel ook wijn vind ik erg lekker

het beste gevoel? 'savonds lekker naar me bed ik zeg dan ook altijd oh dit is t beste wat een mens kan overkomen RUST!!!

het gevoel in je buik na een overheerlijke maaltijd. mmmm

Een totale zonsverduistering meemaken.

Als je iemand totaal niet mag,en zo;n persoon verteld dat hij gaat verhuizen of ander werk heb gevonden

Als je iemand hier op gv een antwoord hebt gegeven . En later tot het beste antwoord wordt gekozen . Dan krijg je het gevoel dat je iemand weer hebt geholpen .

Totale onafhankelijkheid en maximale controle. Tenminste, als we de theorie van Darwin mogen geloven. Ieder organisme past zich aan om te overleven. Hoe hoger je op de voedsel ladder staat, des te groter het genot. Controle over dit proces betekent dat je niet meer omhoog hoeft te kijken.

Een ander helpen die jouw steun nodig heeft, maakt je intens blij :-)

Gelukkig zijn. Beseffen hoe goed je het hebt in het leven. En met welke fijne mensen om je heen je dat leven mag delen.

was dat niet het zwitserlevengevoel?

Dankbaarheid is naar mijn mening het best dat een mens als gevoel kan hebben. Dankbaarheid voor al het mooie in het leven, voor het feit dat je dagelijk te eten hebt, voor het feit dat je een dak boven je hoofd hebt en een verwarmd huis bewonen mag. Enz. enz. Als Tweede zou ik zeggen: Liefde..want liefde is, samen met dankbaarheid, het mooiste dat ooit 'uitgevonden' is. Mensen die van elkaar houden stralen geluk alsmede dankbaarheid uit. En bieden zo dus ook anderen de kans gelukkig te worden. Trouwens met meer liefde en dankbaarheid zou deze wereld er een stuk mooier uitzien. Groetjes, Ton

Moet je je toch eens voorstellen dat er iemand met een grote bos bloemen voor je deur staat en je feliciteert omdat je de winnaar bent van één miljoen Euro,dat je belastingvrij hebt gewonnen! Als je dan op je bankgegevens klikt en je ziet dat er één miljoen Euro bijgeschreven is! Dat lijkt mij een geweldig gevoel! Ik weet het, nu komen er allerlei reacties als;" geld maakt niet gelukkig, je kunt maar beter gezond zijn" of ;" met geld heb je alleen maar zorgen"of.... of....Kortom al die clichees komen nu weer te voorschijn. Ik weet het allemaal, maar mijn gezin en ik zijn gezond en gelukkig. We hebben geen zorgen, ik heb dus al een goed gevoel (of best-) Voor mij zou extra geld om eens lekker achter de hand te hebben of wat leuke dingen mee te doen of te kopen,een geweldig gevoel lijken.

Elke morgen wakker worden naast degene waar je van houdt en vanwie je zeker weet dat het wederzijds is.En dat al 34 jaar.Dat is het mooiste gevoel.

zelf vind ik het beste gevoel als de groenten in mijn tuin zo heerlijk er bij staan en als het me weer gelukt is een pupje op te voeden tot een goede hulphond zalige momenten zijn dat

jezelf zover gekregen hebben dat je geen negatieve gedachten meer de kans hebt gegeven, dit leer je door zoiets als jezelf en alle mensen om je heen als positief ingesteld te beschouwen. dan komt dit vanzelf

Je geliefd te weten en in de positie te verkeren veel voor je medemens te mogen/kunnen betekenen, daarnaast een innige band met je echtgenote m/v, je (klein)kinderen en dat je kinderen ook een hechte onderlinge band hebben en in dit leven de goede dingen doen, het gevoel van dankbaarheid voor het boven beschrevene overstijgt bij mij zelfs het belang van een goede gezondheid, eens houd dat op, liefde en dankbaarheid blijven altijd bestaan. Eigenlijk samen te vatten als jezelf gezegend weten. Met dat gevoel of meer nog besef kun je jezelf tot de gelukkigste mensen rekenen.

een kindje krijgen. Dat is echt het beste gevoel van de wereld volgens mij.

Het gevoel er te zijn.

Iemand eindelijk te kunnen vergeven.

Oké laat ik het dan maar zeggen, een orgasme. Niets is intensiever, niets is zo prettig, zo fijn dat je er naar streeft, zowel man als vrouw, dit gevoel zo vaak mogelijk te hebben. Het verlaagd bij pijnpatiënten een heel kort moment de pijn, beter dan welke pijnstiller dan ook. Enfin het is nu net alsof ik de enige ben die er zo over denkt, maar ik geloof dat bij het inkloppen heel veel lieden die iets anders geschreven hebben, stiekem 'orgasme' de revue hebben laten passeren. Ook een heel intensief gevoel is de bevrijding als je ontzettend nodig moet plassen en het al heel lang hebt opgehouden..... *zwijgt alweer (:

Verliefd\Blij Zijn

1.000.000 puntjes op GV ;-)

Een geweldig orgasme! Dan vergeet je de wereld om je heen!

Dat je kind op een dag tegen je zegt; Mam je hebt het goed gedaan, later ga ik het ook zo doen met mijn kinderen. Een beter gevoel en betere beloning bestaat er niet.

Tevredenheid met je eigen plaats in de wereld. Alleen dan kun je open staan voor je handelen naar anderen toe, voor je kinderen, voor je medemensen, voor de orgasmes, voor je liefdes enverliefdheden, voor al die dingen die hier zijn genoemd.

Het schijnt voor iedereen verschillend te zijn. Maar ik heb ooit van iemand vernomen dat wereld heerser nr 1 is. Ik heb dan het idee dat ze naast GOD willen zitten. Maar ik ga voor het eenvoudige. Ik vindt het beste gevoel dat er iemand voor je mag zijn. En waar je alles mee kan delen.

Het schoolreisjesgevoel. Dat gevoel komt nooit meer terug als je ouder wordt.

Beste, Onze eerste ontmoeting, het eerste gezellig samen zijn, samen valentijn vieren, gelukkig zijn, een goede gezondheid, een blijde verwachting ... dit zijn allemaal gevoelens van een intens geluk ! Dit gevoel kunnen delen met anderen geeft mij een goed gevoel ! Mvg, Karel8158

Wanneer je balans hebt, op alle gebieden.

Een voldaan gevoel. Als je voldoening haalt uit iets wat je gedaan hebt, bereikt hebt (of juist niet), dan is het goed ! Kun je tevreden terug kijken.

Als ik weet dat ik de volgende dag vrij ben en dus niet supervroeg hoef op te staan.

Geluk, omdat het mooier is gelukkig te zijn als verliefd of veel geld te hebben.

Een glas water drinken, indien je een enorme dorst hebt. Dorstlessing als antwoord op je vraag dus. Toegevoegd na 2 minuten: En: zelf geen ervaring mee, maar: een shot heroïne. Dat schijnt zo`n goed gevoel te geven, dat mensen er aan verslaafd raken, en er zelfs afhankelijk van worden.

Smoorverliefd zijn.

Voor iedereen anders. Ik lees hier veel clichés als verliefdheid, e.d. Vind ik nogal simplistisch. Volgens mij is het beste gevoel niet eens realistisch want je humeur wordt dagelijks naar beneden gehaald door deze maatschappij. Hoe kan je dan tot een gevoel komen van uiterste euforie. De wereld, wetten, mensen, dieren, planten, alles wat bestaat kunnen boetseren hoe ik het wil en dan zo verder gaan lijkt mij het ultieme genot. Alleen dan kan je echt in je droomwereld leven en in uiterste euforie leven. Dus zoals ik al zei, totaal onrealiseerbaar. Toegevoegd na 4 minuten: Schiet mij net te binnen: bevrijdt worden uit een concentratiekamp na WOII lijkt mij ook wel een heel goed gevoel te geven of juist op tijd gered worden van een psychopaat, etc. om even een andere richting in te slaan :)

Vakantiegevoel!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100