Wat krijg je als een golden retriever en een Duitse herder puppy's krijgen?

Ik heb ervaring met de twee soorten en het zijn totaal andere karakters. Dus welk karakter hebben de puppy's bij een kruising van de twee?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Biologie
3.3K
Antoni
8 jaar geleden
Ik vermoed dat er pups zullen zijn die meer het karakter van een golden retriever hebben en er zullen pups zijn die qua karakter meer lijken op Duitse herders. Hetzelfde zal overigens gelden voor het uiterlijk van de pups.

Antwoorden (1)

Dat valt niet te zeggen. Dit is een van de nadelen van hondenrassen kruisen, je weet niet waar de pup zijn karakter of uiterlijk van krijgt.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ivana
8 jaar geleden
Het is net als in een gezin met 4 kinderen, geen een lijkt in karakter op de ander.Daphne PLUS.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Daphne +
ze kunnen uiterlijk van Retriever hebben en karakter van herder, maar andersom kan ook.
En iets er tussen in s ook mogelijk, ligt aan feit f bepaalde eigenschappen dominant vererven of niet