Welke dieren hebben nog 'korreltjes' als uitwerpselen?

Bij mijn schoonmoeder word de afsluitingsdraad tussen het konijnenhok en de rest van de wereld al enkele nachten gebogen. Aan de andere kant liggen korreltjes die lijken op die van konijnen. Al zie ik niet meteen dat een konijn zo aan de draad gaat plooien.
Wat zou de dader zijn?

nounka
9 jaar geleden
in: Biologie
1.1K

Het beste antwoord

De keutels lijken naar mijn mening niet op elkaar maar bij het woord korreltjes moest ik direct denken aan muizenkeutels. Kijk maar naar de foto.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
nounka
9 jaar geleden
nee die zijn langwerpig, t lijkt echt op bolletjes. Toch bedankt.