Nee,er bestaat geen Volledige lijst van alle dieren.wellicht wel van diersoorten,zoals eerder vermeld,maar dat was de vraag niet.
10 jaar geleden
Zelfs als we aannemen dat de vraagsteller diersoorten bedoelt, moet het antwoord nee zijn. Als ik alleen al "insecten" opzoek op wiki, zie ik meteen dat er naast de bijna een miljoen beschreven soorten tenminste honderdduizenden soorten niet beschreven zijn. En als ze niet beschreven zijn bestaat er geen eenduidigheid over wat precies een soort is en kun je er ook geen lijst van maken.
WimNobel
10 jaar geleden
Op Wikipedia zijn er wel categorieën als je bij een diersoort kijkt, soms wel oplopend tot lijsten van 20.000 insecten, maar sowieso is dit niet compleet, en zal het ook nooit compleet worden. Als je een volledige lijst van diersoorten achter elkaar zou plaatsen zou je pc vast lopen haha.