Omdat er kennelijk iets bij jou achter het raam staat wat de vogel aantrekkelijk vindt. En het dier is niet in staat om te zien dat er een stuk glas voor zit. Dus is het aan te raden om een grote vogel-sticker op dat raam te plakken, om kleinere vogels te beletten die kant op te vliegen.
Amadea
11 jaar geleden
In het donker gaan ze op het licht af (als je de lichten aanhebt), ook op de warmte. Een vogel weet echter niet dat een raam is waar je wel doorheen kan kijken maar niet doorheen kan vliegen.

Koop een paar stickers met afbeeldingen van roofvogels en dat meot het probleem wel verhelpen!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Rond deze tijd van het jaar vallen mannetjesvogels ramen aan, autospiegels, zelfs auto's die net gewassen zijn.
In de weerspiegeling denken ze een rivaal te zien, en die moet natuurlijk weggejaagd worden.
Zorg dat de weerspiegeling minder is, en je bent van het probleem af.
Rieneke1