Kan een man ejaculeren terwijl hij in feite moet plassen, 'pipi heeft klaarzitten dus'?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
13.6K

Het beste antwoord

De sperma leider is inderdaad afgesloten maar het is mij ondanks dat toch gelukt bij een tweede ejaculatie waarbij de afsluiting niet 100% was maar dit moet je eigenlijk niet willen want het is een nogal pijnlijke aangelegenheid
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Pipi heeft klaarzitten? Ahum?

Maar nee, dit kan niet, tijdes het plassen is de spermaleider afgesloten!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
*Tijdens* het plassen lukt niet.

Als je nodig moet, maar het nog wel even kunt ophouden, en eerst sex hebt, kun je daarbij gewoon klaarkomen.

Of sex met een volle blaas prettig en ontspannen is, is een andere vraag.
14 jaar geleden
Nou als ik nodig moet lukt het me al niet meer.

Overigens het idee dat je enorm moet piesen en dan sex hebben lukt me zowieso al niet.

Wat ook weer andersom is dat piesen moeilijk gaat als je een harde jongeheer hebt
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, dat kan niet, tenzij de prostaat zijn werk niet goed doet. Want deze sluit de plasbuis af.