Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Ik had niet gedacht dat het kon maar toch:

Ejaculatie zonder erectie; komt voor bij mannen met erectiestoornissen. De zaadlozing gebeurt moeizaam en de man beleeft er minder seksueel genot aan.

Dus geef mij gewoon maar een flinke erectie (A)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En ben je dat zeker?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Yup zie: http://books.google.com/books?id=YUt4-DK2HGMC&pg=PA191&lpg=PA191&dq=kan+een+man+ejaculeren+zonder+erectie&source=bl&ots=ixwYxDyrvm&sig=6mEmfxy1o7DY_PGQmu7apxi9idM&hl=nl&ei=CqnuSrufCpOD-QbehqDzCw&sa=X&oi=book_result&ct=result&resnum=3&ved=0CBAQ6AEwAg#v=onepage&q=&f=false blz 191 links onderin
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Helaas heeft niet iedere man die keuze Rick!

Andere antwoorden (4)

Ja,dat is heel goed mogelijk!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
a,wel eens meegemaakt bij een vriendje. Hoefden niet eens gestimuleerd te worden ("kijken was genoeg’). Ik denk dat die persoon zo behoeftig was, dat denken aan sex genoeg was. Ik kan mij voorstellen, dat het voor die jongen een probleem was. Ik vond het uitermate saai.
Overigens in tegenstelling tot hierboven geschreven was zijn lozing helemaal niet moeizaam.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja hoor, sommige mannen kunnen zelfs geslachtsgemeenschap (moeilijk woord voor neuken) hebben met een slappe....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, dat kan en andersom ook...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je bedoelt dat vrouwen kunnen klaarkomen zonder 'n erectie te hebben?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Natuurlijk niet, maar dat je ook een erectie kunt hebben zonder te ejaculeren. Dat is natuurlijk vanzelfsprekend.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding