Visje of wormpje gevonden in de wasmachine. Wat is dit voor een beest. (image)

Het is 3-4 cm lang. Grijs van boven, wit van onder en heeft een soort flapje aan de bovenkant.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Biologie
1.3K

Het beste antwoord

Het is een naaktslak (welke soort is niet te zien op jouw foto) die in je wasmachine is gekropen. Hij heeft in elk geval niet met de was meegedraaid. Het zijn nachtdieren en deze zal jouw wasmachine wel een prettig, vochtig plekje gevonden hebben...