Worden homo's en lesbienes opgewonden vanzichzelf tijdens het wassen of naar de wc gaan?

Ik denk, ik vraag eens wat anders.

Toegevoegd na 22 minuten:
Ik denk dat als je bijvoorbeeld als man, op mannen valt (dus homo bent) je opgewonden word van mannelijke geslachtsdelen. Ik weet niet hoe het voelt om gevoelens te hebben voor een man als man. Ik vraag mij dus af of sommige mensen dus opgewonden kunnen raken van hun eigen geslachtsdeel. Er bestaan zelfs mensen die opzichzelf verliefd kunnen worden dus ik ben niet echt snel verbaast meer over de mens en vind de mens intressant vandaar dus deze vraag.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Alleen als ze narcistisch zijn zoals alle narcisten verliefd zijn op zichzelf

de kat krabt de krullen van de trap. Ik denk ik antwoordt eens wat anders. Denk niet dat de vraag blijft staan pim.

Wat is hierin het verschil met hetero's? Ik zou zeggen nee, niet perse van zichzelf, misschien wel van een lekker ding dat net langs loopt.

Holebi's zijn niet narcistischer dan hetero's. Nee dus.

hetzelfde als hetero´s zichzelf wassen of naar de wc gaan. vul zelf maar in dan.

Nee,waarom zouden ze? Jij wordt toch ook niet opgewonden als je naar het toilet gaat? Of je moet een erg sexy wc pot hebben.Ik neem aan dat je hetero bent. Toegevoegd na 7 minuten: Natuurlijk ben je hetero,anders zou je dze super intelligente vraag niet stellen!

Wordt jij opgewonden van jezelf?? Dat heeft toch niks te maken met homo/ hetro zijn.

Je zal als superslanke maar op lekkere mollige vallen of andersom Slaat dus nergens op en heeft niets met je geaardheid te maken.

'T maakt niet veel uit of je in zo'n geval bi, homo of hetero bent.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100