Beleven dieren ook plezier aan Sex,of is het voor hun slechts een overlevingsdrang.?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Biologie
3.7K

Het beste antwoord

Ze beleven er ongetwijfeld plezier aan als ze het doen, anders zouden ze het niet doen. Het plezier dan wel het orgasme is de stimulans om zich te blijven voortplanten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Sommige hebben in elk geval ook plezier: http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Bonobo?wasRedirected=true
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoogdieren vinden het in ieder geval lekker, denk aan bonobo apen die seks gebruiken om conflicten uit de weg te ruimen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, er zijn zelfs filmpjes te vinden van dieren(vooral honden) die zichzelf aftrekken.

Toegevoegd na 1 uur:
http://www.youtube.com/watch?v=LxF0RFqxbCM
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eigenlijk net als mensen xD
Ik denk dat ze het enkel en alleen voor de voortplanting doen.