Het betekent zoiets als: je een voelen met het heelal
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Bewustzijn wordt omschreven als subjectieve reflectie op indrukken uit de buitenwereld (weten van wat je ziet, hoort of voelt en daarover kunnen vertellen) of op eigen mentale processen (weten van wat er in je omgaat en daarover kunnen vertellen).
Dit is onafhankelijk van het al dan niet oneindig zijn van de ruimte
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het bewustzijn is een toevallig nevenproduct van het replicatieproces van DNA.

De betekenis van het bewustzijn in een oneindige ruimte is afhankelijk van het meewerkend voorwerp.
Betekenis voor wie of wat?
13 jaar geleden
Er is een probleem in je vraag.
Ruimte kan niet oneindig zijn.
Bewustzijn is oneindig en niet beperkt tot een ruimte.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En waarom kan ruimte niet oneindig zijn? Heb je het heelal al helemaal verkend?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ruimte is een woord die een grens stelt. Grens = eind
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de big bang veronderstelt een beginmassa en geen verklaring voor een oneindige ruimte
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ok, en?