Dat lijkt een telefoonkabel of hoogspanningskabel die zich op de voorgrond begint.
Moeilijk om het precies te zien, maar je ziet dat de lijn verplaatst als de filmer in of uit zoomt.
3 jaar geleden
AnnBoo8146
3 jaar geleden
Ja, het lijkt inderdaad op een hoogspanningskabel, of beter gezegd een aantal hoogspanningskabels.
De beelden zijn zo gemaakt (of gefilterd) dat alle omgeving helemaal zwart is, terwijl de maan genoeg licht zou moeten weerkaatsen om iets an de omgeving te zien.
Maar het lijkt erop dat de filmer zich verplaatst, waardoor hij/zij steeds dichter bij de hoogspanningskabels komen. Daardoor lijkt de streep te bewegen, terwijl het de filmer is die beweegt. Op het eind zie je ook de tweede hoogspanningskabel verschijnen, net in de wolken die een deel van de maan bedekken.
Destin van SmarterEveryDay heeft een video gemaakt waarbij hij foto's maakte waar ook zo'n lijn te zien was, hij vroeg zich ook af waar dit door kwam. Er waren geen kabels of vliegtuigen in de buurt. Toch denken veel van zijn abonnees dat het een condensspoor van een vliegtuig is.

Jammer is dat ik dit niet met zekerheid durf te zeggen, maar dit is in elk geval waar ik vanuit ga.