Zijn lichtpunten die bewegen ufos?

Ik was vandaag om 21:00 buiten en keek naar boven en zag tientallen lichtjes naar de zelfde kant bewegen en op de zelfde snelheid... ik dacht eerst dat het een vliegtuig was maar in deze tijd met het CORONA virus vliegen er bijna geen vliegtuigen dus kan iemand verklaren wat het wel was?? Het leken op sterren maar ze bewogen zo snel en het waren er zo veel het stopte gewoon niet.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
1.8K

Antwoorden (2)

Dit zijn satellieten, waarschijnlijk die nieuwe van Elon Musk die allemaal achter elkaar vliegen.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Ozewiezewozewiezewallakristallix
4 jaar geleden
Dat is zeer wel mogelijk.
Strikt genomen is ufo een afkorting van unidentified flying object. Of te wel een niet-geïdentificeerd vliegend object. Aan die definitie voldoet het en dus is het antwoord: ja, dat was een ufo.
Of het daarmee ook een buitenaardse oorsprong heeft ? Dat is niet waarschijnlijk. Mogelijk heb je ballonnen of satellieten gezien, maar ook vliegtuigen vliegen nog steeds, zij het minder.
Ozewiezewozewiezewallakristallix