Welke planeet is het best geschikt voor kolonisering?

Er wordt heel wat meer bekend over onze "ruimtelijke" omgeving door alle nieuwe "probes" die door Amerika (de huidige mars robots) Rusland en China de ruimte in worden geschoten. Is er hypothetisch gezien meer bekend over waar wij als mensen terecht kunnen als Aarde ons niet meer kan herbergen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Op dit moment Mars, dat is namelijk technisch nu reeds haalbaar maar astronomisch duur, in de (verre) toekomst komen ook enige manen met dampkring verder in ons zonnestelsel in aanmerking.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lijkt me een sluitend verhaal, bedankt

Andere antwoorden (2)

Dat zou mars zijn.alleen deels mogelijk uiteraard zal men daar nog veel werk hebben met geschikt maken van bv grond atmosfeer zuurstofryker te maken etc
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geen een planeet!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Echt wel.mensen blyven ontwikkelen.150jáar geleden dacht niemand dat mens ooit zou vliegen.overal heèft men oplossing voor al kost dat vaak veel geld tyd
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er moet een planeet het BEST geschikt zijn, hiermee bedoel ik niet dat er nu een planeet geschikt is.