Is het mogelijk dat er andere levende wezens zijn, maar dan niet op aarde?

Het heelal is oneindig zeggen ze altijd, en mensen kunnen lang niet overal komen, dus hebben ze nog lang niet alle planeten ontdekt. Dan is het toch mogelijk, dat er ergens op zo'n planeet leven is?
En stel nou dat er leven is op zo'n planeet, zouden we daar dan ooit bewijs van kunnen krijgen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Die mogelijkheid bestaat zeer zeker wel. Denk dan niet aan mensen zoals wij, maar de meest uiteenlopende ondenkbare wezens. De film of documentaire alien planet geeft daar een mooi voorbeeld van.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jepp dat is het zekerss !en ik geloof zelf ook dat er andere wezens bestaan, vooral bij area sixty one hebben ze GENOEEG bewijs ! maar jah dat is TOP SECRET.