Dat is het ijs op de zuidpool van mars. Ik heb via het programma Celestia gekeken, en ik zie op dezelfde plaats precies diezelfde witte vlak (zie afbeelding).
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Geen idee waar je die foto vandaan hebt, maar het lijkt een foto die is geproduceerd met de "little planet" instelling van een bewerkingsprogramma, of iets vergelijkbaars.

Als je aan het bewerken bent, kan elke pixel op de foto van alles betekenen - het is maar net wat de maker ervan heeft gemaakt.

In dit geval, ALS er al een echte foto als basis is gebruikt, zou het één van de poolkappen kunnen zijn. Mars heeft namelijk ook poolkappen, alleen dan van hoofdzakelijk kooldioxide. De positie van de plek (op de grens tussen dag en nacht) maakt dat in ieder geval een mogelijkheid.

Cryofiel
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De foto is gemaakt via een gratis app waarin je het zonnestelsel kunt verkennen, en ook de sterren daarbuiten. Als het goed is staat hij ergens in de lijst van "Top gratis" apps.