Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb op Google Earth 2 zwarte stipjes in een zee gevonden, wat kunnen dit zijn?

Ik ben wel vaker op Google Earth aan het verkennen, maar nu zag ik op een bepaald gedeelte met water (zee van Ochotsk) 2 pikzwarte stippen. Wat zou dit zijn?

Ik weet niet of er op internet een forum bestaat waar mensen aparte locaties kunnen delen dus ik dacht het hier te proberen.

De coördinaten zijn:
56°23'29"N 143°23'51"E
(Als je dit kopiëert en plakt op Google Earth zou je op de locatie uit moeten komen)

Alvast bedankt!

Picture for question
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
2.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Dat zijn waarschijnlijk 2 eilandjes. Een zonder naam en de iets grotere Ostrov Ioni
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Dank je wel voor de reactie!
De kans is het grootst dat op die plek iets is van strategisch/militair of nationaal belang.
Google laat niet alles zien wat er op aarde is.
Ook in Nederland hebben we van die "witte spots" die niet wit zijn maar vaag.
Google maar eens op "horstenweg" in Zuid-Holland. Daar is een apart stukje gebied met een kruis aan lijnen en in het midden een soort meertje. Dat meertje is geen meer, daar staat een Koninklijk Paleis.
(Lees meer...)
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Dank je wel, ik heb inderdaad ook weleens gehoord van zulke verboden plekken

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding