Wat is een gedetailleerde kaart voor de rivier de Donau en de rivier de Colorado uit de Grote Bosatlas 53e druk?

Ben thuis aan het zoeken maar kan er geen vinden. Kan iemand mij helpen in zoeken in mijn blauwe vriend?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.4K

Antwoorden (2)

In de index achterin staan de kaarten waar de Donau en de Colorado het gedetailleerdst voorkomen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb gezocht op Google maps en het volgende gevonden, waar je zeker blij mee bent.Met de zoekterm La Poudre Pass Creek, Larimer County, Colorado vind je daaronder de bron van de River Colorado. Met de muis te volgen. Kijk op Wikipedia met de zoekterm Colorado (rivier).

Wat de Donau betreft geldt het onderstaande:
Hij ontspringt in het Zwarte Woud in Duitsland na de samenvloeiing van de Brigach en de Breg in Donaueschingen, stroomt oostwaarts door Centraal- en Zuidoost-Europa en mondt na 2829 km[2] in Roemenië en Oekraïne via de Donaudelta in de Zwarte Zee uit. Steden als Wenen, Bratislava, Boedapest en Belgrado liggen aan de Donau.

Druk op google map en gebruik de zoekterm Briach uni Breg of Donauquelle. Rechts daaronder staat Museum Biederman gelegen aan de Briach(rivier). Ter Hoogte van de wegen 33 en 27 voegen de Briach en de Breg zich samen en stromen dan verder als de Donau tot aan de Zwarte zee. Je zou die hele afstand in etappes kunnen knippen en dan gedetailleerde informatie krijgen bij elke mogelijke routebeschrijving.i

=Briach und Breg bringen die Donau zuweg= Deze spreuk leren kinderen in heel Duitsland op school. Ik hoop dat je hier wat aan hebt.