Waar is deze brug in nederland?

Ik heb deze brug gevonden op het internet en ze zeggen dat het in het nederland is maar ze hebben niet opgeschreven waar het is. Weet iemand wel waar het is?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.6K

Het beste antwoord

12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
Wow! Goed gevonden.
Volgens mij woon jij in Halsteren, en misschien wel in dat fort! ;-) http://www.mymodernmet.com/profiles/blogs/moses-bridge-astonishingly-splits-water
bamibal
12 jaar geleden
Nee hoor, gewoon een handig Google-trucje!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
He balen en ik wist het uit mijn hoofd... mijn zonen willen daar graag eens naar toe maar we komen er nooit! Enne hoe werkt dat trucje hahaha
bamibal
12 jaar geleden
Gewoon de foto slepen naar het zoekvakje van Google Afbeeldingen...
bamibal
12 jaar geleden
Ben benieuwd waarom iemand mij hier een min voor geeft.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry, ik geef je per ongeluk een min... zeer onterecht want je antwoord is helemaal goed! Ik wilde op de reacties klikken... SORRY!
bamibal
12 jaar geleden
Geeft niks! Ik ben blij dat het niet iemand is die het op mij gemunt heeft!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Plusje van mij (en voor de tip... nooit te oud om te leren!) Savana, als je snel bent kun je het nog ongedaan maken al je per ongeluk een min geeft (op plus klikken of 2x op min geloof ik helpt ook).
bamibal
12 jaar geleden
En bedankt! Nog een min...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha, je moet ook nooit je googletalenten prijs geven, je minnaar vindt jou nu tegenvallen ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ voor het antwoord heb je al, maar ik zou je wel 10+ willen geven voor je sleur&pleur oplossing!
Dank je wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Bamibal: + er de + van mij. Weer wat geleerd ! (vooral dat slepen en plakken, wist ik niet!) Herzlichen Dank!