Waar kan ik tulpenvelden in Zuid-Holland vinden?

Ik heb gevonden waar ze ongeveer zijn. Maar echt adressen voor in mijn tomtom heb ik niet kunnen vinden.
Ik kijk vooral naar gebieden bij Noordwijkerhout en ev. Egmond in Noord-Holland. Heeft iemand die adressen voor mij?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (4)

Rond de keukenhof zie je ze overal
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In noordwijk en noordwijkerhout zijn ze overal te vinden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://straatkaart.nl/2161AN-Keukenhof/media_fotos/flowers-bollevelden-lisse-iek/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat heeft de vraagsteller nu aan dit antwoord?
Vlak achter de keukenhof heb je bij buurtschap Halfweg (Lisse) de Leidsevaart
Hier zijn ook alle jaren bollen velden.
Zag alleen vorige week nog niets in bloeis staan.
Verder richting Noordwijkerhout / langevelderslag staat alle jaren volop in bloei.

Verder omgeving Rijnsburg, Oegstgeest vaak mooie velden.

Toegevoegd na 1 minuut:
Mocht je in Noord Holland willen kijken dan rond Julianadorp en voor West Friesland rond Abbekerk, de Weere, Hoogwoud enz enz.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
corzijlstra
12 jaar geleden
Ook Hillegom. Dat ligt nog net in Noord-Holland. Waarom heb je juist voor Zuid-Holland gekozen, terwijl uit de toelichting op je vraag blijkt, dat je ook in Noord-Holland geïnteresseerd bent? Met de trein of bus van Leiden naar Haarlem zie je heel veel. Volgens mij zitten ze vooral in de relatief hooggelegen geestgronden tussen de duinen en de lage polders en laagveengebieden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb zowel mijn roots als mijn huidige woongebied opgenomen in mijn reactie.
Inderdaad zie je veel tussen Hillegom en Lisse.
Woon zelf nu in de Haarlemmermeer nabij Lisse maar ben opgegroeid in Westfriesland