Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe heten die tekenfilms waar bacterien tot leven komen? Het wat bedoeld voor onderwijs (biologie) wie weet welke tekenfilm ik bedoel?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Volgens mij heet het: Er was eens... Het lichaam.
Er is ook bv Er was eens.... De Ruimte
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Pieter en Pieternel!! :D Volgens mij was de titel alleen 'Er was eens... Het Leven'. Maar je hebt de serie wel goed dus + Naast 'De Ruimte' had je ook nog 'De mens' en 'Amerika'. Geniale serie, heb ik erg van genoten. Jammer dat 'les Découvreurs' en 'les Explorateurs nooit naar het Nederlands zijn vertaald.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.cosmox.nl/film/er-was-eens-het-leven-dvd-9789051598841?gclid=CKHEnJ_766ICFQ6A3god4We2dw :D

Andere antwoorden (3)

Of misschien bedoel je The Magic Schoolbus, waarin een juf haar klas in een schoolbus meeneemt de ruimte in, of bloedvaten, de woestijn, de steentijd... Voor een beschrijving van alle afleveringen, zie link!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja dat was een heel leerzaam progamma
er was eens...
er werd op een simpele manier goed uitgelegd war er in het menselijk lichaam gebeurde
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er was eens... hieronder een linkje over de dikke darm.

Wat waren ze toch leuk en ook heel leerzaam.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding