Wat is een studie met fotografie, fotoshop, typografie en eventueel video?s monteren?

Hi ik denk eraan om fotografie te studeren. Maar ik vind het ook altijd leuk om iets met teksten (typografie) te doen en het lijkt me ook gaaf om meer te leren over video’s monteren. Wat adviseren jullie mij? Kennen jullie een studie die dit allemaal bevat?

een jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Een studie Grafische Vormgeving lijkt mij geschikt voor wat jij zou willen.

Kijk maar eens op een website als deze: https://www.glu.nl/opleiding/grafische-vormgeving/.
Antoni
een jaar geleden