wat is een goede Design (master)opleiding die studenten uit het buitenland in NL kunnen volgen?

2 jaar geleden
1K
Griffin
2 jaar geleden
Industrial Design? Fashion Design? Interior Design? Motion Graphics Design? Welke Design opleiding wil je dat buitenlandse studenten hier kunnen volgen?
Parra187
2 jaar geleden
@ griffin thanks. weet je ook of dit master opleidingen zijn en aan welke hogeschool/uni ze gegeven worden?
richting maakt btw niet zo uit, ben gewoon opzoek naar een aantal Design (master)opleidingen die buitenlandse studenten hier kunnen volgen
Parra187
2 jaar geleden
@ griffin of weet je misschien een goede school/uni waar zulke opleidingen gegeven worden?

Antwoorden (1)

Als ik de vraag goed begrijp kun je alle mogelijke opties hier vinden: https://www.mastersportal.com/search/#q=lv-master|ci-1|di-63 en dat zijn dus 26 verschillende masters op het gebied van design die gevolgd kunnen worden door internationale studenten.
Amadea