Als ik een studiefinanciering van 0 euro aanvraag, kan ik dan een aanvullende beurs aanvragen?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Als je een OV kaart wilt zonder lening, moet je de studiefinanciering aanvraag op 0 euro zetten, las ik op deze site. En de ene keer wordt gezegd dat je geen aanvullende beurs kunt aanvragen zonder lening en de andere keer wel. Maar er wordt niet bij vermeld hoe dan.

Antwoorden (1)

Aanvullende beurs is onderdeel van je studiefinanciering. Je kan in DUO gewoon een aanvullende beurs aanvragen. Ik snap niet echt wat je bedoelt met studiefinanciering op 0 zetten. Ik zie ook niet echt waarom je dat zou willen doen. Klinkt overbodig.