Kan ik met het profiel E&M op havo-niveau kinderarts worden?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.3K
Utrecht
3 jaar geleden
Helaas
Voor geneeskunde (op de universiteit) zal je VWO moeten hebben.
En profiel NG (Toelaatbaar met Natuurkunde) of NT (Toelaatbaar met Biologie) https://www.studiekeuze123.nl/opleidingen/1340-geneeskunde-radboud-universiteit-wo-bachelor
tinus1969
3 jaar geleden
@Utrecht, maak er een antwoord van en ik geef je een plus.

Antwoorden (1)

Nee dit kan niet. Je moet VWO N&G afronden en erna geneeskunde doen (als je aangenomen wordt want er zit een strenge selectie op).