Kan ik vwo natuurkunde apart halen zodat ik het bij mijn diploma kan voegen als ik geen natuurkunde heb?

Ik heb straks een vwo diploma met het profiel economie en maatschappij. Hierbij zit geen natuurkunde. Ik wil wel natuurkunde erbij, want dan kan je veel meer studies doen. Is er een manier waardoor ik wel een diploma met natuurkunde kan krijgen? Via LOI misschien?

3 jaar geleden
ronron1212
3 jaar geleden
Ja je kan een deel certificaat erbij halen.

Antwoorden (1)

Je kunt deelcertificaten halen op bijvoorbeeld het volwassenonderwijs (VAVO).