Welke opleiding moet je doen voor een kantoorbaan? Kan dat ook een thuisstudie zijn?

3.7K
Pieterke
3 jaar geleden
Ik heb vroeger mijn kantooropleiding gedaan bij instituut Schoevers. Dat bestaat nog steeds en heeft in diverse steden afdelingen. Google maar eens.

Antwoorden (1)

Er zijn ontzettend veel kantoorbanen met meestal een administratieve of organisatorische achtergrond. Er zijn ook zeer veel thuis(zelf)studies mogelijk of alle niveaus. Ga je eens oriënteren bij instanties als NHA, LOI, NTI (zie de links)