is er een plek waar je oude boeken en examenbundels kan verkopen?

ik heb nog oude examenbundels liggen van jaren geleden en ook boeken van een oude druk van 20 jaar geleden ofzo. kun je deze nog ergens (voor een laag prijsje) ergens verkopen of zijn deze compleet waardeloos en kan ik deze gewoon bij het papier gooien?

3 jaar geleden
5.2K

Antwoorden (2)

Vroeger kon je ze nog wel bij De Slegte brengen, maar die zitten er ook niet echt meer op te wachten. Je kunt ze bij de kringloper inleveren, krijg je niets voor, maar je bent ze wel kwijt. Of je kunt kijken of er bijvoorbeeld in de buurthuizen of verzorgingshuizen of wat dan ook kasten zijn waar je gratis een boek kunt lenen, en ook je boeken in kunt leveren, een soort zwerfbibliotheekkast dus (de echte naam is anders, maar daar kom ik even niet op
3 jaar geleden
HannekeJanssen
3 jaar geleden
De naam is buurtbibliotheek of minibieb / minibibliotheek....
(You're welcome!) ;-)
Amadea
3 jaar geleden
Geen van allen kunnen echter wat met oude schoolboeken en examenbundels.
Vanwege vraag en aanbod is de beste plaats de website www.boekwinkeltjes.nl
Maar dan moet het wel gaan om kwalitatief goede tweedehands boeken. Het is een website voor zowel antiqaren (handelaren in oude boeken), boekhandelaren als particulieren. Het aanbod is enorm. En er zijn ook veel bezoekers.
Oude examenbundels zul je er niet kwijt kunnen: daar is geen vraag naar. Goede oude boeken wel en je kunt eerst kijken of iemand anders ook één of meer boeken aanbiedt die jij wilt aanbieden en tegen welke prijs. Succes!