Als je een vierjarige MBO-opleiding hebt kun je doorstromen naar de HAVO.
Afhankelijk van de specialisatie kun je misschien ook meteen door naar het HBO.
Toegevoegd op 01 augustus 2019 22:33: bron, tekst
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Ansich kan het wel. Maar het is erg ongebruikelijk om die overstap te maken. Met een MBO-4 diploma kun je immers ook rechtstreeks naar een HBO opleiding. Mocht het zo zijn dat je bepaalde vakken mist die noodzakelijk zijn voor een vervolgopleiding dan kun je op veel MBO/ROC-scholen tegenwoordig ook veel vakken van de HAVO los volgen (en krijg je daar een certificaat voor).