Wat is eigenlijk een bijbaan als crewlid bij McDonald's en wat moet je als crewlid allemaal doen?

Ik wil namelijk bij McDonald's werken maar ik heb niet veel informatie daarover.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
4.3K
Erna55
5 jaar geleden
Kijk hier eens :
https://werkenbijmcdonalds.nl/wat-ga-je-doen

Antwoorden (1)

Je begint met een uitgebreide training waarin de diverse werkzaamheden in het restaurant aan bod komen. Deze training volg je stap voor stap via E-learning en ondertussen word je op de vloer gecoacht door een crewtrainer. Daarna kun je overal in het restaurant aan de slag. Het ene moment help je gasten aan de counter, daarna bak je hamburgers of Franse frietjes in de keuken of geef je bestellingen mee bij de McDrive. Soms is het hard werken, bijvoorbeeld tijdens lunchtijd of rond 18.00 uur. Juist dan zorg je met je team ervoor dat alles goed verloopt en elke gast snel geholpen wordt.
In een gemiddeld McDonald's restaurant zorg je met zo'n 75 (voor het merendeel jonge) collega's voor 12.500 gasten per week. Werken als crewlid verveelt dan ook geen moment.
Amadea
5 jaar geleden
Amadea
3 jaar geleden
Geen idee. Dat kun je beter vragen aan iemand die daar werkt.