In welke programmeertalen werk je bij de opleiding gamedeveloper Friese Poort?

Ik wil waarschijnlijk de opleiding game developer doen volgend jaar op het friese poort. Alleen ik vraag mij af in wat voor programmeer talen ik ga werken. Dit staat niet aangegeven op hun website.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
MarBet
5 jaar geleden
Een hele specifieke vraag, er moet maar net iemand daar recent op school gezeten hebben of daar werken om je antwoord te kunnen geven. Ze hebben op 15 november een open dag. Een mooie gelegenheid om dit soort vragen te stellen.

Antwoorden (1)

C++ Unreal Engine en C# Unity.
SimonV