De hoeveelheid huiswerk op BBL is minder, maar wel lastiger, omdat het veel zelfstudie is.
5 jaar geleden
MarBet
5 jaar geleden
Waar baseer je dat op? Ik weet het antwoord niet hoor, maar zou me juist ook kunnen voorstellen dat je bij bbl meer huiswerk hebt, omdat er minder begeleide onderwijstijd is en je dus meer zelf moet doen. In de bol opleiding is er binnen de lesuren meer tijd om opdrachten te maken en blijft er mogelijk minder over dat nog thuis gedaan moet worden. Dus ik vraag me af of je dit zo stellig kunt zeggen, of dat het per school en per opleiding kan verschillen.