van het mbo naar HAVO is dat wel mogelijk?

Hallo ik ben Rens en ik ben 16 jaar, ik ben net klaar met mijn vmbo en ik zit nu net een week op het mbo, maar ik vind mijn opleiding en de school niks , het enige wat ik nu zie zitten Is het HAVO te gaan doen, maar is dat wel mogelijk? ben ik te laat met deze beslissing of moet im wachten tot dat ik dit kan doen? of is het helemaal niet mogelijk?

alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden

Antwoorden (2)

Dat kunnen wij niet beoordelen, praat zo snel mogelijk met je ouders en dan met het hoofd van de school waar je heen wil. Als je echt wil is er veel mogelijk,
5 jaar geleden
Zo snel mogelijk contact opnemen met de school waar je heen wil. Sommige scholen hanteren toelatingseisen. Hier in de regio zit bijvoorbeeld een school die als eis heeft dat je in minstens zeven vakken examen hebt gedaan en overal een 6,5 gemiddeld als eindcijfer op hebt.