is het verstandig om twee verschillende vakken per dag te doen voor examen?

Of zou dit voor een verwarring veroorzaken...

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
ronron1212
5 jaar geleden
Wat voor examens?school examens kennen dat gewoon.

Antwoorden (2)

Indien dit voor gewone schoolexamens is, doen! I doen voor unif of hoger, zou ik het niet riskeren.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Verschilt per persoon. Ik heb denk ik zeker wel 4 vakken per dag gedaan voor mijn HAVO examen. Is allemaal goed gekomen. Veel succes!
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Meest nuttige antwoord, bedankt!