Kan ik de schuld die ik bij het DUO heb opgebouwd aflossen met een mbo 2 opleiding?

Ik heb bij het DUO een schuld opgebouwd met twee onafgemaakte mbo 4 opleidingen. Kan ik die schuld d.m.v. een mbo 2 opleiding aflossen als ik het diploma haal?

5 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

Nee, dat gaat niet.
Bij mij ging dat helaas ook niet, ik zit in precies hetzelfde schuitje als jij. Ik heb ook een stufi gehad voor niveau 3/4 en een MBO2 behaald. Niet voldoende. Moet perse niveau 3/4 of hoger zijn.

Echter, in het verleden behaalde MBO niveau 3/4 diploma's of hogere diploma's doen dit wel. Ook als je deze behaald hebt voordat je een stufi kreeg.