Mag je werken bij een supermarkt als je een beugel hebt?

Ik heb binnenkort een sollicitatie gesprek bij de Albert Heijn en ik heb nog een beugel. Kunnen ze je daarop afkeuren?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.2K
TurfGraver
5 jaar geleden
Nee hoor. Zie er zat met een beugel lopen. ;)
TurfGraver
5 jaar geleden
Dus ja je mag daar, ook met een beugel, werken.
Nee, ze zullen je er niet op "afkeuren".
ronron1212
5 jaar geleden
Albert hein kan niemand afkeuren wel afwijzen. Maar met een beugel word je niet afgewezen daar is geen enkele reden voor. Je mankeert toch niets.
Ritsuka
5 jaar geleden
Tegenwoordig is het haast raar als je geen beugel hebt op jouw leeftijd.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
@Ritsuka, hoe weet jij hoe oud de vragensteller is??
BartNOR
5 jaar geleden
In een supermarkt werken tegenwoordig veel meer jongeren dan ouderen (vooral in grotere) en een deel daarvan zal ook een beugel dragen. Ze kunnen je niet weigeren. Tevens moet je hetzelfde zien als op school, het is niet dat docenten je niet zullen mogen omdat je een beugel hebt. Hetzelfde geldt voor leidinggevenden daar, die zijn gewend om met jongere mensen te werken en dus sommigen met een beugel.
BartNOR
5 jaar geleden
Een "buitenboord beugel" zou trouwens wel een ander verhaal kunnen zijn, hoewel ze je er niet op kunnen weigeren denk ik toch dat ze je zullen vragen, als je die een hebt, die onder werktijd uit te doen. Ookal kunnen ze je dit niet verplichten.
Ritsuka
5 jaar geleden
@JanJ2002 dat gok ik aan de hand van de combi bij supermarkt werken, beugel dragen, en deze vraag stellen. Dat moet wel iemand van rond de 16 zijn.

Antwoorden (1)

Nee, op het dragen van een beugel mogen ze je niet weigeren, en afkeuren al helemaal niet.