Waar kan ik een boek kopen om blokletters te leren schrijven?

Ik wil met blok letters gaan schrijven. Daarvoor zoek in een oefen boek zoals dat vroeger op school ook was maar ik kan alleen boeken vinden met het aan elkaar handschrift. Ik ben al bij verschillende winkels geweest waaronder speelgoedwinkels. Ik schrijf nu met het 'doktershandschrift'. Ik ken wel de hand lettering boeken maar ik zoek gewoon een basis handschrift.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Ik heb wel iets gevonden.
-Verbeteren van je handschrift, blokletters leren schrijven:
https://maken.wikiwijs.nl/51860/Blokletters

-JufShanna.nl: schrijfwerkbladen om blokletters te oefenen
15 jan. 2015 - Ik ben vrijwilligster bij Vluchtenlingenwerk en mijn taak is om analfabeten te leren lezen en schrijven. En dat is een hele klus als je geen Nederlands spreekt. Verder heb ik hiervoor geen goede methode. Daarbij ga ik deze werkbladen gebruiken! Want blokletters kunnen deze ongeletterden makkelijker ...
http://www.jufshanna.nl/schrijfwerkbladen-met-blokletters/

Ook een tip: informeer eens bij verschillende uitgevers, er zijn schoolboekenuitgevers. Bovendien kost het je maar een telefoontje om bij de bibliotheek te informeren naar wat je zoekt. Zij helpen je graag is mijn ervaring.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord! Ik ga eens rond bellen
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Graag gedaan!